ZBrush: Stvaranje 3D lika za igru ili cinematic - ZAKLJUČAK: Ubacivanje modela u engine

ZBrush: Stvaranje 3D lika za igru ili cinematic - ZAKLJUČAK: Ubacivanje modela u engine

3D model u Zbrushu

U ovom tutorialu vodimo vas kroz izradu 3D lika u ZBrush softveru, a budući da smo fanovi poznatog hrvatskog inovatora Mate Rimca, na njemu smo bazirali naš lik za npr. novu automobilističku igru

ZAKLJUČAK: Ubacivanje modela u engine

Konačno, svi modeli se exportaju u OBJ format, pa importaju u game engine, te im se pridodaju materijali, a u njihove slotove sve spremne teksture (3-4 finalne slike Rimac_final_renders.psd - jedna koja prikazuje cijelu figuru, jedan krupni kadar glave, i još možda pokoji detalj). Real time renderer korišten za prezentacijske slike - Marmoset Toolbag 2

I to zaključuje tutorijal. Nadam se da ste naučili nešto korisno prateći ga.

 

(Stranica 9 od 9)
« Prev All Pages Next » (Stranica 9 od 9)
Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

// možda će vas zanimati

Newsletter prijava


Kako izgleda naš posljednji newsletter pogledajte na ovom linku.

Skeniraj QR Code mobitelom i ponesi ovu stranicu sa sobom

ZBrush: Stvaranje 3D lika za igru ili cinematic - VidiLAB - QR Code Friendly


Copyright © by: VIDI-TO d.o.o. Sva prava pridržana.